סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

בנקט כספת אלקטרונית לילדים

בנקט כספת אלקטרונית לילדים, אזור כניסה ייעודי למטבעות כניסת שטרות אוטומטי. אורות וצלילים נפתח על ידי קוד אישי. מידות: גובה 19 ס”מ | אורך 14 ס”מ | רוחב 13 ס”מ. לגילאי: 3+ קיים בגווני ורוד/ שחור זהב
יצרן: זיפאין
  • *
מחיר מקורי: 100.00 ₪
70.00 ₪
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

משחק מזוודות ודרכונים פוקסמינד

חדש חדש משחק ירדתם מהמטוס, הגעתם לאסוף את המזוודות וגיליתם שהן הוחלפו? לא משנה אם הגעתם לחופשה, נסיעת עסקים או ביקור משפחה וחברים, בטח יש לכם תוכניות לימים הקרובים. אבל לפני שתצאו לדרך עליכם לאסוף את המזוודות, משימה לא כל-כך פשוטה! משחק זיכרון חזותי שיגרום לכם להתחיל לתכנן את היעד הבא.
140.00 ₪ 85.00 ₪

משחק חוק 5 השניות

משחק חברה חדש ומלהיב חוק 5 השניות קל לשלוף מן הראש שלוש דוגמאות של טעמי גלידה, של שמות מלכים או של דברים שצבעם שחור ולבן, אבל האם תוכלו לעשות את זה ב־ 5 שניות בלבד, בזמן ששאר השחקנים בוהים בכם ומקווים שתתבלבלו? אז... פשוט תגידו את מה שעולה לכם לראש, כל עוד תקדימו את טיימר הספירלה, שמודיע: נגמר לכם הזמן! תוכלו להתחמק ממתן תשובות, להעביר את השאלות לשחקן אחר ואפילו להחליף את כיוון המשחק – העיקר שתגיעו ראשונים לקו הסיום של מרוץ שליפת המילים. משחק משעשע וקצבי, שיגרום לכם להתגלגל מצחוק בדהירה אל קו הסיום! בילוי מושלם לחברים ולמשפחה.
130.00 ₪ 85.00 ₪

חוברת בעלי מלאכה מיקס

בעלי מלאכה מיקס מבחר שעשועונים ופעילויות מהנות בנושאי מקצועות ובעלי מלאכה. חוברת בעלי מלאכה מיקס תורמת להעשרת השפה, להבנת שיוך לפי מאפיינים ומפתחת אינטליגנציה מילולית. החוברת מכילה 24 דפי פעילות.
19.00 ₪ 12.90 ₪

חוברת המשק מיקס

המשק מיקס מבחר שעשועונים ופעילויות מהנות בנושאי החקלאות, התוצרת והחי במשק. חוברת המשק מיקס תורמת להעשרת השפה, להבנת שיוך לפי מאפיינים ומפתחת אינטליגנציה מילולית. החוברת מכילה 24 דפי פעילות.
19.00 ₪ 13.00 ₪

משחק ביג בוס

משחק קלפים חדש ביג בוס הצטרפו לקרב מוחות תחרותי ומותח, שיקבע מי מכם ראוי לרשת את הבוס הגדול! בכל תור תמכרו נכסים או תנסו להשתלט על נכסי שחקנים אחרים, תערכו מכירות פומביות נסתרות ותעשו את כל מה שביכולתכם, כדי להשתלט על המחלקות היוקרתיות ביותר של האימפריה הכלכלית, במטרה לצבור כמה שיותר נקודות - ולשלוט בה. משחק מקורי מבית "הקובייה משחקים" שמשלב ומחדד כישורי תכנון אסטרטגי ויכולות שכנוע, תוך כדי ניצול הזדמנויות עסקיות וכלכליות. גיל 10 ומעלה 3-4 שחקנים
90.00 ₪ 65.00 ₪