סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

חדר בריחה בית החידות

משחק חדר בריחה בית החידות הזמנה מסתורית שקיבלתם מאת שלישיית בלשים מובילה אתכם אל בית החידות. להפתעתכם, עם הגיעכם אתם מתרשמים שהמקום נטוש. דלת הכניסה נטרקת מאחוריכם ברעש גדול. אתם לכודים! מה קורה כאן?היכן דניאלה, שמשון וגבע, הבלשים אותם ציפיתם לפגוש?משחק חדר בריחה שתוכלו לשחק אצלכם בבית!!! חוויית משחק ייחודית ובלתי נשכחת.עבדו יחד כדי לפתור את כל החידות במהירות האפשרית! האם תצליחו להיחלץ מבית החידות?
מחיר מקורי: 120.00 ₪
70.00 ₪
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

חדר בריחה היער הקסום

משחק חדר בריחה היער הקסום של חברת הקוביה, יצאתם אל טיול קליל ורגוע בחורשה הקרובה, אך נדדתם רחוק משתכננתם. מיד לאחר שאתם חוצים פלג מים קטן המוביל אל תוך היער, נעלם הגשר בפתאומיות. אתם נמצאים בתוך חורש אפל ונתקלים בדמויות משונות מן האגדות ובחידות מוזרות עוד יותר. מה קורה כאן? האם יש לכם סיכוי למצוא את הדרך המובילה אל מחוץ ליער? משחק חדר בריחה שתוכלו לשחק אצלכם בבית!! חוויית משחק ייחודית ובלתי נשכחת. עבדו יחד כדי לפתור את כל החידות במהירות האפשרית!
130.00 ₪ 70.00 ₪

דיקסיט עודפים

מהו הקלף של מספר הסיפור?! משחק אסוציאציות ורמזים יתכן פגם קל באריזה.
190.00 ₪ 100.00 ₪

קטאן יורדי הים

קטאן יורדי הים- הרחבה למשחק הבסיס קטאן המשחק הרחבה זו פותחת בפניכם אפשרויות רבות של משחק במעט מאד חוקים חדשים להגיע לחופים חדשים בדרך מרתקת מלאת אתגרים (יש צורך במשחק הבסיס קטאן המשחק!)
230.00 ₪ 140.00 ₪

אנדרלמוסיה

משחק קלפים המחדד כישורי חשיבה ריכוז קשר עין-יד. אין "עצור" יש רק אנדרלמוסיה אחת גדולה.
160.00 ₪ 129.90 ₪

פנדמיק PANDEMIC הקוביה

מה עושים כשמגיפה מתחילה להשתולל ולהרעיד את אוכלוסיית העולם? הצטרפו במשחק שיתופי כייפי ומאתגר לצוות הלוחם במחלות נגיפיות- פנדמיק! משחק עולמי עטור פרסים.
230.00 ₪ 99.90 ₪