סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

מוצרים מתוייגים עם 'מבצע מיוחד'

מיין לפי

TICKET TO RIDE EUROPE, טיקט טו רייד אירופה הקוביה עודפים

שימו לב יתכן פגם באריזה. תכולת המשחק מושלמת. טיקט טו רייד אירופה . משחק משפחתי חכם ומרתק. מיועד ל 2-4 שחקנים גילאי 8+ היה לכם קל להשתלט על רשת המסילות של ארה"ב? Ticket to Ride Europe לוקח אתכם למסע מורכב ומאתגר הרבה יותר! בטיקט טו רייד אירופה Ticket to Ride Europe לוקח את המשחק המוכר של Ticket to Ride צעד אחד קדימה ומוסיף מנגנונים שמצריכים מהשחקנים עוד תיחכום, תיכנון ומחשבה מקדימה. על גבי המפה המוכרת של יבשת אירופה, הקימו רשת מסילות רכבת פרטית משלכם, המכילה תחנות רכבת ומנהרות, שיחברו בין מקומות שונים בהתאם לכרטיסי היעד שקיבלתם. לימדו את מפת הארצות והאיזורים השונים ורשתו את עצמכם בחכמה, כדי להגדיל את מספר הנקודות שברשותכם. עקבו אחר התקדמות רשת המסילות של השחקנים האחרים, כדי למנוע מהם להשתלט על מסלולים החשובים לכם. הצטרפו למסע של כיף ותעוזה, ביחרו בחכמה וגלו תבונה בבחירת המטרות שלכם. קחו Ticket to Ride קדימה אל הניצחון!
250.00 ₪ 120.00 ₪

טריפליקה

הנח קלפים זה על זה, ויצרת שלישיה – זכית בנקודה! הניחו מהצורה הסודית שבידכם שלושה בשורה (שורה או אלכסון ברצף), ובתוך כך נסו לחשוף את זו של יריבכם. הנחת קלף מקדמת אותך, אך גם מסייעת ליריבך.
60.00 ₪ 54.90 ₪

משחק ארבע בריבוע פוקסמיינד

דו קרב מאתגר לשני שחקנים. תמרנו את לוח המשחק כדי לוודא שהמתחרה לא יצליח ליצור ארבע בריבוע לפניכם
140.00 ₪ 50.00 ₪

משחק טיפוס מהאגדות פוקסמיינד

הצטרפו לנסיך וחברו הדרקון במסע הצלת הנסיכה מידי המכשף המרושע שכלא אותה בענן בשמים, הזהרו מהמכשף וטפסו כמה שיותר גבוה ע"מ להציל את הנסיכה ולהביא אושר אל הממלכה. כל אחד יכול להציל את הנסיכה אך רק מי שמגיע הכי גבוה הוא המנצח במשחק
75.00 ₪ 100.00 ₪

פליימוביל רכבת ראשונה שלי 1,2,3 70179

פליימוביל רכבת ראשונה שלי 1,2,3 70179 הרכיבו את מסילות והסיעו את קרונות הרכבת. העלו את הנוסעים. הורידו מחסומים והנה הרכבת יוצאת לדרך. משחק דמיון וכייף לפעוטות חלקים גדולים בטיחותיים צבעוניים ונעימים למשחק. הערכה מכילה קטר ושני קרונות, ארבע דמויות גדולות מסילות ומחסום רכבת, בעלי חיים שונים: כלב, כבשה, עז, סנאי, ציפור ועוד אביזרים רבים.
440.00 ₪ 170.00 ₪

פנדמיק PANDEMIC הקוביה

מה עושים כשמגיפה מתחילה להשתולל ולהרעיד את אוכלוסיית העולם? הצטרפו במשחק שיתופי כייפי ומאתגר לצוות הלוחם במחלות נגיפיות- פנדמיק! משחק עולמי עטור פרסים.
230.00 ₪ 99.90 ₪