סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

מכונת משקאות- מכונת השתיה החכמה ספארק טויס

משחק מכונת משקאות מכונת שתייה הראשונה שלי מכניסים מטבעות לתשלום או משלמים בכרטיס ומקבלים מגוון בקבוקי שתייה (במשחק) חויה לימודית מקסימה עם המון מנגינות וצלילים בעברית צבעים טעימות והפתעות.
מחיר מקורי: 200.00 ₪
169.90 ₪
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

מערכת לייזר תחרות מטרות ממוחשבת פרוג'קס PROJEX

מערכת לייזר תחרות מטרות ממוחשבת PROJEX חדש חדש למשחק ברמות קושי שונות. פרוג'קס הוא מכשיר המקרין מטרות נעות על הקיר,נסו לתפוס אותם. ניקוד מחושב. למשחק יחיד , תחרותי או שיתוף פעולה.
400.00 ₪ 180.00 ₪

עוגת יום הולדת דוברת עברית ספארק

עוגת יום הולדת דוברת עברית ספארק שרים, משחקים וחוגגים יום הולדת עם עוגת יום הולדת מוזיקלית דוברת עברית. 5 שירי יום הולדת בעברית.מדליקים את הנרות ומכבים בנשיפה – מופעל באמצעות חיישן.
80.00 ₪ 74.90 ₪

מיקרופון רמקול קריוקי איכותי כולל בלוטוס

מיקרופון קריוקי איכותי כולל בלוטוס באיכות גבוהה עמיד, קל משקל, טכנולוגיית בלוטות' קלה לנשיאה צריכת אנרגיה נמוכה. מגן מעטפת מתכת וצליל סופר בס. מיקרופון אלחוטי עם פונקציית ביטול רעשים, מגיע במגוון צבעים נפלאים.
100.00 ₪ 39.90 ₪

רמקול קריוקי יהודי מקהלת מלכות

רמקול קריוקי עם מגוון שירים יהודיים, של מקהלת מלכות מקליט, בלוטוס, כניסת כרטיס ושינוי קולות סוללה נטענת רשימת שירים: אהיים\באשעפער רחמים\ברחמיך הרבים\הושיעה\היום יום\מחרוזת ריקודים זאנוויל ויינברג\הללוי-ה\והנה ה' ניצב עליו\ויהי נועם\מחרוזת ריקודים מנדי וייס\חשוף\יא ד בם בם\כי הם חייני\לחיים\לראות בנים\מחרוזת שמחת תורה\נחמו\ניגון באבוב\ניגון בן ציון שנקר\ניגון דוגשיץ\ניגון חב"ד\נקדמה\על מה להתפלל\עקדת יצחק\פתח לנו שער\קול ברמה\ניגון קרסטיר\רחמנא\ריבון עולמים\ריבונו של עולם
150.00 ₪ 105.00 ₪