סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחקי חברה

מגוון משחקי חברה להנאה לכיף ולחוויה של משחק. ממיטב החברות שבעולם: קודקוד, שפיר, פוקסמיינד, אורדע, הקוביה, ישראטויס.

מיין לפי

משחק קלאק קלאק שפיר

כמה דסקיות אתם מצליחים לאסוף ביד אחת?! משחק של מתח אתגר ענין והנאה! המנצח הוא זה שמגדל הדסקיות שלו הוא הגבוה ביותר
130.00 ₪ 95.00 ₪

משחק קלפים קוקו טאקי שפיר

משחק חמוד! מצחיק ומהנה! כמעט בכל שלב יש להשמיע את קולות החיות המופיעות על הקלף יש להזהר במיוחד מן החיות האדומות ומקלפי התרנגולים
90.00 ₪ 54.90 ₪

משחק הכבאים באים

משחק הכבאים באים עזרו לכבאים להציל את הבית מהאש, הכבאים באים משחק שיתוף פעולה לקטנטנים, הניצחון משותף ההנאה כפולה.
100.00 ₪ 59.90 ₪

משחק סוויצ' פוקסמיינד

אם השמש זורחת בקלף החלון והחדר מואר וצבעוני מהרו ומצאו איזה צבע מופיע מספר פעמים הרב ביותר, האם יש יותר חפצים אדומים או צהובים? כשקלף החלון מראה לילה, החדר חשוך ומלא צללים ולא נראים הצבעים. אז מהרו למצוא את החפץ הנפוץ ביותר, האם יש יותר ספרים, או שאולי מכחולים? לתשומת לב! בין החפצים מסתתרים פנס, וילון או גלובוס. הם עושים סוויצ' והיום הופך ללילה או הלילה הופך ליום!
49.90 ₪

משחק מאצ' מדנס פוקסמיינד

משחק מאטצ' מדנס משחק חשיבה מהיר של חשיבה חזותית! משחק שכולו טירוף, תחרות, מהירות, הבחנה וזריזות ידיים. השחקן המבריק ביותר הוא הזוכה! המשחק מכיל חפיסת קלפים וקוביות, כשעל כל פאה מופיעה צורה שונה. השחקן הראשון שמסדר את הקוביות ע"פ הדוגמא שעל הקלף באופן מושלם - הוא הזוכה! מניחים את חפיסת הקלפים הפוכה במרכז השולחן כל שחקן מקבל סט זהה של 5 קוביות. התחרות מתחילה עם הפיכת הקלף העליון, אז כל השחקנים מנסים להתאים את הקוביות שלהם באופן מדוייק ומושלם לדוגמה המוצגת בקלף, וכמובן לעשות זאת במהירות האפשרית! השחקן הראשון שמצליח ליצור את ההתאמה – זוכה בקלף! השחקן בעל כמות הקלפים הגדולה ביותר זוכה במשחק.
110.00 ₪

משחק צורה או צבע פוקסמיינד

משחק בהרף עין! זיהוי מהיר של צבע וצורה באיור עבור כל המשפחה, משחק לחדי הבחנה עם חוש בלשי. הראשון שמגלה את האלמנט הנכון- זוכה בקלף! אספו כמה שיותר קלפים ונצחו במשחק.
80.00 ₪ 54.90 ₪

משחק קינגדומינו פוקסמיינד

משחק קינגדומינו פוקסמיינד הינכם מלכים החפצים לבנות ממלכה מפוארת. לשם כך, בחרו את אריחי הדומינו המתאימים לכם ביותר ובעזרתם הרכיבו את הממלכה שלכם , תוך ניצול מרחב והרמוניה מושלמים. כך יהיו לכם אושר וממלכה מפוארת! וכך כמובן תנצחו במשחק.
79.90 ₪

משחק מר זאבי פוקסמיינד

משחק מר זאבי פוקסמיינד משחק נפלא לצעירים. מר זאבי מתגנב לאיטו אל תוך היער. החיות פוחדות ורוצות לשוב לביתן. עזרו להן, תראו להן את הדרך לאסם הנכון לפני שמר זאבי ימשיך להתקדם בשביל האבנים אל השדה.
140.00 ₪ 99.90 ₪

משחק עד 9 פוקסמיינד

משחק עד 9 פוקסמיינד כל המשתתפים משחקים עם אותו מספר אריחים בכדי ליצור את בניין המספרים של כל אחד. בזמן הבנייה, השתדלו למקם כל אריח בקומה הכי גבוהה שניתן – ככל שתמקמו אריחים בעלי מספר גבוה יותר בקומה גבוהה יותר, תצברו מספר רב יותר של נקודות בסוף המשחק. המשתתף בעל מירב הנקודות, מנצח במשחק.
140.00 ₪ 99.90 ₪

משחק דוקס פוקסמיינד

משחק דוקס פוקסמיינד משחק עטור פרסים! כולל דסקיות צבעוניות דו-צדדיות המשתתפים מתחרים מי יצליח ראשון לסדר את הרצף המופיע בכרטיס ע"י הדסקיות שלו. הבחנה חדה וחשיבה מקורית יסיעו לכם לנצח במשחק ייחודי זה של תפיסה חזותית.
140.00 ₪ 90.00 ₪

משחק פרצופים מצחיקים1 פוקסמיינד

משחק פרצופים מצחיקים1 פוקסמיינד משחק רביעיות שעושה מצב רוח טוב!
70.00 ₪ 44.90 ₪

משחק רביעיות פרצופים מצחיקים 2 פוקסמיינד

משחק רביעיות פרצופים מצחיקים 2 פוקסמיינד משחק רביעיות שעושה מצב רוח טוב!
90.00 ₪ 44.90 ₪

סינון לפי:

אפס הכל