סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחק מזוודות ודרכונים פוקסמינד

חדש חדש משחק ירדתם מהמטוס, הגעתם לאסוף את המזוודות וגיליתם שהן הוחלפו? לא משנה אם הגעתם לחופשה, נסיעת עסקים או ביקור משפחה וחברים, בטח יש לכם תוכניות לימים הקרובים. אבל לפני שתצאו לדרך עליכם לאסוף את המזוודות, משימה לא כל-כך פשוטה! משחק זיכרון חזותי שיגרום לכם להתחיל לתכנן את היעד הבא.
מחיר מקורי: 140.00 ₪
85.00 ₪
מפרט המוצר
שם המאפייןערך המאפיין
מספר השחקניםשני שחקנים ומעלה
מתאים לגילצעירים
מתאים לגיללכל המשפחה
פיתוח מיומנויותזיכרון
פיתוח מיומנויותתפיסה חזותית
גילאים6
גילאים50
מפרט המוצר
שם המאפייןערך המאפיין
מספר השחקניםשני שחקנים ומעלה
מתאים לגילצעירים
מתאים לגיללכל המשפחה
פיתוח מיומנויותזיכרון
פיתוח מיומנויותתפיסה חזותית
גילאים6
גילאים50
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

משחק ביג בוס

משחק קלפים חדש ביג בוס הצטרפו לקרב מוחות תחרותי ומותח, שיקבע מי מכם ראוי לרשת את הבוס הגדול! בכל תור תמכרו נכסים או תנסו להשתלט על נכסי שחקנים אחרים, תערכו מכירות פומביות נסתרות ותעשו את כל מה שביכולתכם, כדי להשתלט על המחלקות היוקרתיות ביותר של האימפריה הכלכלית, במטרה לצבור כמה שיותר נקודות - ולשלוט בה. משחק מקורי מבית "הקובייה משחקים" שמשלב ומחדד כישורי תכנון אסטרטגי ויכולות שכנוע, תוך כדי ניצול הזדמנויות עסקיות וכלכליות. גיל 10 ומעלה 3-4 שחקנים
90.00 ₪ 65.00 ₪

משחק חשיבה קוד הצבע פוקסמיינד

משחק חשיבה קוד הצבע פוקסמיינד הניחו את האריחים הצבעוניים זה על גבי זה כך שתיצרו את התמונה המופיעה בכרטיס החידה במשחק 100 אתגרים שונים לשעות של הנאה!
150.00 ₪ 94.90 ₪

משחק חשיבה קטמינו פוקסמיינד

במשחק לוח עץ, מוט הפרדה וחלקי עץ בצורות שונות שבעזרתם ניתן למלא את שטח הלוח. פאזל מאתגר במיוחד בעל מספר רב של חידות ודרגות קושי משתנות, המהווה אטרקציה לכל גיל.
145.00 ₪

משחק חשיבה לפתור את החניון פוקסמיינד

משחק חשיבה לפתור את החניון פוקסמיינד מי יהיה אלוף החניות?! משחק חשיבה מעולה. השתמשו ברמזים ובחוברת החידות על מנת להחנות כל מכונית במקומה הנכון
140.00 ₪ 79.90 ₪

מונופול צעיר קודקוד

גרסה חדשה של מונופול לקהל הצעיר
190.00 ₪ 114.90 ₪