סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

עגלה לילקוט ניקי

חדש חדש עגלת נשיאה לילקוט התואמת לילקוטי ניקי וכל ילקוטי גרופי .פיתוח חדשני וייחודי העגלה נוחה וקלה לנשיאה. עשויה מחומרים איכותיים לעמידות לאורך זמן. שימו לב!!! העגלה מותאמת לילקוטים החדשים בלבד לא לדגמים משנים קודמות.
מק"ט: 302388
מחיר מקורי: 130.00 ₪
100.00 ₪
גולשים שקנו מוצר זה קנו גם

משחק מילים לוגי טאקי מילים שפיר

טאקי מילים! חשיבה לוגית זריזה, שימוש נכון ושליפה יובילו לנצחון!
70.00 ₪ 49.90 ₪

משחק קלפים מרוץ הצבעים

משחק קלפים מרוץ הצבעים משחק צבעוני בקצב מסחרר היפטרו מהקלפים שבידיכם- הורידו קלף בצבע הנכון או עם המילה הנכונה או גם וגם... משחק של כושר הבחנה ומהירות תגובה, מהנה וסוחף את כל המשפחה!
70.00 ₪ 45.00 ₪

כובע הקסמים- ערכת קוסמיות לילדים

כובע הקסמים ערכת קוסמיות 110 קסמים וטריקים לילדים שרוצים להיות קוסמים.
100.00 ₪ 70.00 ₪

רמקול קריוקי יהודי מקהלת מלכות

רמקול קריוקי עם מגוון שירים יהודיים, של מקהלת מלכות מקליט, בלוטוס, כניסת כרטיס ושינוי קולות סוללה נטענת רשימת שירים: אהיים\באשעפער רחמים\ברחמיך הרבים\הושיעה\היום יום\מחרוזת ריקודים זאנוויל ויינברג\הללוי-ה\והנה ה' ניצב עליו\ויהי נועם\מחרוזת ריקודים מנדי וייס\חשוף\יא ד בם בם\כי הם חייני\לחיים\לראות בנים\מחרוזת שמחת תורה\נחמו\ניגון באבוב\ניגון בן ציון שנקר\ניגון דוגשיץ\ניגון חב"ד\נקדמה\על מה להתפלל\עקדת יצחק\פתח לנו שער\קול ברמה\ניגון קרסטיר\רחמנא\ריבון עולמים\ריבונו של עולם
150.00 ₪ 105.00 ₪

משחק יד על הדג

צאו לאתגר קריר של דיג בקרח! מצאו שני דגים תאומים ותפסו אותם! אך היזהרו מדוב הקוטב.... אם הוא מראה את הפרצוף הפרוותי שלו - נגמר המשחק יד על הדג או משחק של מהירות, הבחנה וזריזות ידיים שיגרום לכולם לרעוד בהנאה!
80.00 ₪ 49.90 ₪