סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחקי חברה

מגוון משחקי חברה להנאה לכיף ולחוויה של משחק. ממיטב החברות שבעולם: קודקוד, שפיר, פוקסמיינד, אורדע, הקוביה, ישראטויס.

מיין לפי

רמיקוב ראשון שלי קודקוד

רמיקוב ראשון שלי קודקוד משחק הרמיקוב האהוב בגירסא מותאמת לקטנטנים. מגיל 4 ומעלה
120.00 ₪ 70.00 ₪

משחק קלפים מתקתקים קודקוד

משחק קלפים מתקתקים קודקוד ,הופכים קלף הוראה ומחפשים במהירות בין הקלפים שלכם - איזה ממתק מופיע ואיזה ממתק לא מופיע. "מתקתקים" הוא משחק קלפים מהיר ומהנה שבו מתנסים המשתתפים באיתור פרטים, קבלת החלטות והבנת המושגים יש-אין, קיים-לא קיים. המשתתף הזריז ביותר שסיים ראשון את כל הקלפים שלו הוא המנצח! גילאי 4 ומעלה
80.00 ₪ 45.00 ₪

משחק קלפים פלוס מינוס קודקוד

משחק קלפים פלוס מינוס קודקוד, משחק והנאה ילמדו הילדים את משמעות המושג כמות באמצעות ספירה והשוואה. מטילים את הקובייה ומחפשים במהירות בין הקלפים שלכם קלף אשר מתאים לקלף הפתוח בערימה ועונה להוראה שבקובייה.
65.00 ₪ 45.00 ₪

משחק קלפים תעשו מקום שפיר

משחק קלפים קלי של חברת האיכות שפיר לכל המשפחה מגיל 5 ומעלה. שְׁמוֹנָה מִסְפָּרִים שָׂחוּ בַּאֲגַם, לְפֶתַע בָּא גַּל וְהָפַךְ אֶת כֻּלָּם. מִי הָרִאשׁוֹן שֶׁיַּצִּיל, וְיַחְזִיר לִמְקוֹמָם? צְפַרְדֵּעִים חֲבִיבוֹת יִשְׂמְחוּ לַעֲזֹר אֲבָל אִם תְּלַכְלֵךְ – תְּאַבֵּד אֶת הַתּוֹר.
80.00 ₪ 54.90 ₪

משחק קלפים מצד שני שפיר

משחק קלפים מצד שני ממשחקי האיכות של חיים שפיר.משחק זכרון מאתגר וכייפי על כל אחד משני צדדיו של כל קלף מופיעה אותה התמונה בשינוי כלשהו. בכל תור אחד השחקנים הופך בסתר את אחד הקלפים שעל השולחן ושאר השחקנים מתבקשים לגלות איזה קלף השתנה ומי שמזהה ראשון זוכה בקלף. ככל שהמשחק מתקדם מתרבים הקלפים אך המפתח להצלחה נשאר תמיד בפרטים הקטנים.
90.00 ₪ 49.90 ₪

משחק קלפים לחטוף או לא

משחק קלפים לחטוף או לא משחק איכות נוסף של חיים שפיר חיות ירוקות, שני עצים, מכונית אדומה, איזו מהומה?! הקוביות מחליטות מה צריך לחטוף, וכמה קלפים ממתינים לחוטפים. שניים? שלושה? חמישה? או כולם? ודווקא כשאין מה לחטוף - נהיה הכי חם... גילאי 8 ומעלה
110.00 ₪ 54.90 ₪

משחק קלפים שוקו תות

משחק קלפים שוקו תות כל שחקן בתורו צריך להניח קלף אחד בערימה המרכזית, ולהכריז על העצם המזוהה עם צבעו של הקלף (שאינו בהכרח העצם המופיע בו). חשוב גם לעקוב אחרי הקלפים הנערמים, כי כששני עצמים זהים נוחתים זה על זה, הראשון שמניח עליהם את ידו זוכה בערימה כולה. משחק מצחיק שאי אפשר להפסיק!
90.00 ₪ 50.00 ₪

מונופול BID המכרז קלפים

גרסת מכרז למשחק המונופול הקלאסי
90.00 ₪ 49.90 ₪

משחק 9 מי יודע קודקוד

משחק 9 מי יודע קודקוד משחק לוייתי לפיתוח החשיבה והבחנה חזותית מביטים היטב על הקלף והקוביה וממוצאים את התשובה - מה מופיע בקלף פעם אחת בלבד? (איזו צורה ואיזה צבע) - מה לא מופיע בקלף כלל ? (איזו צורה ואיזה צבע) - איזה צורה ואיזה צבע מופיעים בקלף הכי הרבה פעמים? (במקרה זה סופרים צורות לחוד וצבעים לחוד, התשובה מורכבת משילוב הצבעים והצורות) בוחרים באסימון הנכון וזוכים בקלף השאלה
90.00 ₪ 44.90 ₪

רמיקוב טוויסט

משחק המונופול הפופולארי עם אריחים חדשים לטוויסט במשחק. מטרת המשחק היא להיות הראשון שהוריד את כל האריחים שלו מהתושבת, שילב אותם ברצפים או בקבוצות וצבר בדרך זו את מירב הנקודות. תמרונים מבריקים, חשיבה אסטרטגית מהירה, מהלכים חכמים, מיומנות ומעט מזל – יביאו אתכם לניצחון!
140.00 ₪ 99.90 ₪

משחק מונופול תל אביב

צאו להרפתקה בלתי נשכחת על גבי לוח המשחק של מונופול תל-אביב. מתחילים בדרך צלחה, מבקרים באתרים המתויירים והמדוברים ביותר בעיר קונים ומוכרים נכסים, בונים בתים ובתי מלון וגובים שכירויות.
199.00 ₪ 154.90 ₪

משחק יד על הדג

צאו לאתגר קריר של דיג בקרח! מצאו שני דגים תאומים ותפסו אותם! אך היזהרו מדוב הקוטב.... אם הוא מראה את הפרצוף הפרוותי שלו - נגמר המשחק יד על הדג או משחק של מהירות, הבחנה וזריזות ידיים שיגרום לכולם לרעוד בהנאה!
80.00 ₪ 49.90 ₪

סינון לפי:

אפס הכל