סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחקי חברה

מגוון משחקי חברה להנאה לכיף ולחוויה של משחק. ממיטב החברות שבעולם: קודקוד, שפיר, פוקסמיינד, אורדע, הקוביה, ישראטויס.

מיין לפי

משחק באמת

משחק חברתי קליל וכייפי -באמת ?! משחק ממיס את הקרח ומחבר בין אנשים שאלות מפתיעות מהחיים עם תשובות קלילות וקולעות לבחירה . המשחק מסתיים , אך השיחה ממשיכה
190.00 ₪ 124.90 ₪

משחק קלפים צ'אנס

משחק משפחתי קליל ומהיר, כייפי לכל המשפחה. פתחו קלף מערימת הקלפים והוסיפו אותו לאחת משלוש הערימות אם הוא שונה בצבע או במספר. החלטתם להפסיק לפתוח קלפים? קחו את ערימת הקלפים בעלת הערך הגבוה ביותר, זהירות אם פתחתם קלף אחד יותר מידי? הפסדתם הכל! השחקן עם מספר הנקודות הגבוה ביותר הוא המנצח.
100.00 ₪ 55.00 ₪

משחק שח מט מגנט קודקוד

משחק שח מט מגנט קודקוד המשחק המוכר בגירסא מגנטית למשחק נח.
110.00 ₪ 69.90 ₪

רב משחק מהודר קודקוד

רב משחק מהודר קודקוד מעל 90 גרסאות למשחקים קלאסיים איכותיים לכל המשפחה. מגוון ענק של משחקים לצעירים, לבוגרים ולמשפחות כולל המשחקים: שש-בש, דמקה, שח-מט, דומינו, דמקה, נחשים וסולמות, לודו, קלפים, דוקים, תחנה ועוד.... כל הכייף במארז משחק אחד
170.00 ₪ 124.90 ₪

משחק ראש זנב קופים

משחק צירופים מאתגר חברו את הראש של הקוף לזנבו, כך שיווצר ריבוע המורכב מכל תשעת הכרטיסים (שלושה כרטיסים לאורך ושלושה כרטיסים לרוחב) ובו מופיע הקוף 12 פעמים בשלמותו.
45.00 ₪ 28.00 ₪

משחק קלפים מאסטר פיצה קודקוד

משחק קלפים מהיר ומשעשע מאסטר פיצה קודקוד להיות הראשון שצבר קלף אחד של משולש פיצה ואת כל קלפי התוספות (גבינה בולגרית, זיתים, פטריות, עגבניה ותירס). ולזכות באסימון פיצה ובתואר “מאסטר פיצה”.
78.00 ₪ 45.00 ₪

משחק באובב קודקוד

משחק קלפים כייפי של קודקוד במחיר מיוחד נמרים מקפצים בפסגות, עטלפים עפים ביחד בעיוורון, נחשים זוחלים מתחת, טוקנים עטים, זיקיות מחקות וקופים מתנדנדים על קצה העץ הגדל. אך היזהרו מהענפים הסבוכים והדבורים העוקצות! בנו בזהירות את העץ הגדל - תמיד בעודכם מנסים להיפטר מכל הקלפים שלכם.
120.00 ₪ 44.90 ₪

משחק רמיקוב במארז קלמר סיליקון

בלעדי משחק הרמיקוב האהוב והמוכר באריזת סיליקון חדשנית ומלהיבה ובמחיר מיוחד. לתשומת ליבכם מגיע במארז סיליקון בלבד ללא הקרטון שבתמונה.
100.00 ₪ 44.90 ₪

תוספת גרביטראקס GRAVITRAX ערכת מחלק

תוספת גרביטראקס GRAVITRAX ערכת מחלק תוספת למשחק האהוב של חברת רוונסבורגר
90.00 ₪ 54.90 ₪

תוספת גרביטראקס GRAVITRAX ערכת מיקסר

תוספת גרביטראקס GRAVITRAX ערכת מחלק, תוספת למשחק גרביטרקס של חברת רוונסבורגר
90.00 ₪ 54.90 ₪

תוספת גרביטראקס GRAVITRAX ערכת TIPTUBE

תוספת גרביטראקס GRAVITRAX ערכת TIPTUBE תוספת למשחק גרביטרקס של רוונסבורגר
90.00 ₪ 54.90 ₪

משחק אליאס הקוביה

אליאס הוא משחק מילים לכל המשפחה, ובו עליכם לתאר מילים תוך שימוש במילים אחרות, מילים נרדפות או הפכים- העיקר, לגרום לחברי הקבוצה שלכם לנחש כמה שיותר מילים עד ששעון החול מסתיים. יש לכם פחות מדקה לתאר לחבריכם לקבוצה שלכם כמה שיותר מילים, וזה מבלי לומר את המילים עצמן… בכל קלף יש כמה מילים, ומתוכן עליכם לבחור את המילה התואמת למספר שעליו עומד סמן הקבוצה שעל הלוח. גיליתם את המילה הנכונה? עברו לקלף הבא והמשיכו הלאה, עד ששעון החול ייעצר. מספר המילים שהצלחתם לגלות שווה למספר הצעדים שתתקדמו על לוח המשחק. הראשונים להגיע למשבצת הסיום, הם המנצחים! אליאס הוא משחק מלים כייפי ומלהיב, שמתרגל את יכולת השליפה ומחדד את יכולת הריכוז של כולם.
100.00 ₪ 75.00 ₪

סינון לפי:

אפס הכל