סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחקי חברה

מגוון משחקי חברה להנאה לכיף ולחוויה של משחק. ממיטב החברות שבעולם: קודקוד, שפיר, פוקסמיינד, אורדע, הקוביה, ישראטויס.

מיין לפי

משחק האשליה הקוביה

משחק האשליה משחק קלפים חדש מלא באתגרים מהנים. עליכם לסדר קלפים מקטן לגדול על פי כמות הצבע המופיעה בהם, בצבע שנבחר בתחילת כל סבב. אבל זה לא פשוט כל כך... הקלפים מכילים אשליות אופטיות, המבלבלות את החושים ומקשות על המשימה! בתורכם, תוכלו להוסיף קלף אל המיקום המתאים לדעתכם, או להודיע שאתם חושבים שיש טעות ברצף, ולגלות מי צודק. היכונו למשחק חברתי קליל, מקורי ומהנה!
110.00 ₪ 65.00 ₪

משחק מהצנרת לצמרת

משחק קופא אסטרטגי מעולה.ומירוץ ערמומי במיוחד! המשתתפים הם חבורת עכברים ערמומיים שרוצים להיות הראשונים שישיגו 100$ סווינדל ויזכו לשדרג את צינורות הביוב שלהם. מקבלים הכנסה, צוברים נכסים ומפריעים למשתתפים האחרים. עם קצת ערמומיות ואסטרטגיה הנכונה, תצליחו לשדרג את הביוב שלכם ולבנות אמפריה.
190.00 ₪ 80.00 ₪

משחק המירוץ אל השבת

המירוץ אל השבת משחק חברתי לייקר את מצות השבת וההכנות אליה המפתח מיומנויות חברתיות. במהלך המשחק המשתתפים מתכוננים לשבת לומדים כיצד לזכות את הרבים, לעודד לקניית מצוות ולהימנע מ”צרות”. המשתתפים לומדים הלכות ופרטי מצוות, עוברים חוויה של נתינת צדקה ומעשר כספים, מתחנכים לוותר על רכוש תמורת הזכות לקיים מצוות!
230.00 ₪ 150.00 ₪

משחק לונה פארק מכוניות

עכשיו במחיר מיוחד. משחק מוטורי כייפי לצעירים גילאי 5 עד 8. בואו להעביר את המכונית במסלול חויתי מלא פעלולים. 2 מכוניות ללא בטריות. יתכנו שינויים בצבעים
140.00 ₪ 65.00 ₪

TICKET TO RIDE EUROPE, טיקט טו רייד אירופה הקוביה עודפים

שימו לב יתכן פגם באריזה. תכולת המשחק מושלמת. טיקט טו רייד אירופה . משחק משפחתי חכם ומרתק. מיועד ל 2-4 שחקנים גילאי 8+ היה לכם קל להשתלט על רשת המסילות של ארה"ב? Ticket to Ride Europe לוקח אתכם למסע מורכב ומאתגר הרבה יותר! בטיקט טו רייד אירופה Ticket to Ride Europe לוקח את המשחק המוכר של Ticket to Ride צעד אחד קדימה ומוסיף מנגנונים שמצריכים מהשחקנים עוד תיחכום, תיכנון ומחשבה מקדימה. על גבי המפה המוכרת של יבשת אירופה, הקימו רשת מסילות רכבת פרטית משלכם, המכילה תחנות רכבת ומנהרות, שיחברו בין מקומות שונים בהתאם לכרטיסי היעד שקיבלתם. לימדו את מפת הארצות והאיזורים השונים ורשתו את עצמכם בחכמה, כדי להגדיל את מספר הנקודות שברשותכם. עקבו אחר התקדמות רשת המסילות של השחקנים האחרים, כדי למנוע מהם להשתלט על מסלולים החשובים לכם. הצטרפו למסע של כיף ותעוזה, ביחרו בחכמה וגלו תבונה בבחירת המטרות שלכם. קחו Ticket to Ride קדימה אל הניצחון!
250.00 ₪ 120.00 ₪

קטאן משחק בסיס

משחק אסטרטגיה מהטובים בעולם! אתם המתיישבים החדשים שבאי קטאן! משחק סוחף! שימו לב! ייתכן פגם קל באריזה.המשחק מושלם גילאי 10+ 3 עד 4 שחקנים אורך המשחק כ- 75 דק' הרחיבו את המושבה שלכם, סחרו עם שחקנים אחרים, או נמלים מקומיים על מנת למלא את המשאבים החסרים. השחקן הראשון שצבר עשר נקודות הוא המנצח!
190.00 ₪ 150.00 ₪

משחק בלוק אאוט הקוביה

הניחו את קוביות העץ על המגדל הרעוע ונסו להיפטר מהקלפים שבידיכם! משחק יחודי המפתח מוטוריקה עדינה, יכולת תכנון וחשיבה קדימה.
100.00 ₪ 50.00 ₪

משחק ילדי בית העץ

משחק ילדי בית העץ המשתתפים במשחק זה מוזמנים לשתף כיצד ינהגו, ביחד ולחוד, במצבים ואירועים שונים, איך יפתרו בעיות אישיות או חברתיות וכיצד יתמודדו מול מפגעים סביבתיים. הקלפים הסגולים מציגים מצבים שונים, הקלפים הכתומים מציעים פתרונות שיכולים להתאים רק לחלק מהמצבים.. מינימום משתתפים: 2, מקסימום משתתפים: 6 מטרת המשחק: לאסוף קלפים המרכיבים את הצירוף "אנחנו ילדי בית העץ" מה בקופסה לוח משחק מקרטון 125 קלפי משחק, מתוכם: 70 קלפים סגולים (אנחנו / ילדי / בית / העץ) 55 קלפים כתומים (קלפי התמודדות), 6 כלי משחק, קובייה
140.00 ₪ 95.00 ₪

משחק ALIVE 5

משחק ALIVE 5 של קודקוד. משחק קלפים מהיר מלא כייף. הימנעו מלעבור את 21 .בכל פעם שתעברו את 21 ,תצטרכו להפוך קלף חיים אחד. לאחר שתהפכו את כל חמשת קלפי החיים שלכם, 1 אתם מחוץ למשחק מינימום משתתפים: 2, מקסימום משתתפים: 6 מי המנצח השורד האחרון מנצח! מה בקופסה 8 קלפים כולל: קלפי חיים, קלפי משחק וקלף מקרא
75.00 ₪ 50.00 ₪

אריחי קסם

משחק אריחי קסם משלב אסטרטגיה ותפיסה חזותית. אל תשאירו אף אריח במקום! תשעה אריחים מסתוריים מונחים לפניכם בתבנית. סדרו אותם כך שיהיו תואמים לתבנית שבקלפים שבידכם. אך שימו לב! בכל תור שבו הפכתם או הזזתם אריח עליכם לוותר על קלף. צברו כמה שיותר נקודות, והניצחון שלכם יהיה חקוק באבן!
130.00 ₪ 75.00 ₪

מה קשור

משחק מה קשור זה רק הגיוני! מתאימים את התמונות ומנצחים! מיצאו את המכנה המשותף בין הקלפים והיפטרו מהם במהירות. יש להם את אותו הצבע? שניהם נמצאים בסלט? תחשבו מהר אבל היזהרו מקנס במקרה של טעות. קחו נשימה עמוקה ותנו לבלאגן להתחיל. מאות תמונות רצות, כמה מהן תוכלו לקשר?
100.00 ₪ 85.00 ₪

משחק קלפים רביעיות בעלי חיים

משחק רביעיות קלאסי בנושא בעלי חיים איספו כמה שיותר רביעיות של בעלי חיים, בכל רביעייה ישנם 4 קלפים של בעלי חיים שונים הקשורים לאותה קטגוריה, נסו לנחש איזה קלף יש לכל אחד מהמשתתפים האחרים, איזו רביעיה הם מנסים להשיג ובקשו את הקלפים שישלימו את הרביעייה שלכם ל - 4 קלפים לפני האחרים. נסו להיות המשתתף הראשון שישלים את הרביעייה שלו לפני האחרים. 56 קלפי משחק בגודל של כ 5.6X8.7 ס"מ והוראות משחק מפורטות
45.00 ₪ 30.00 ₪

סינון לפי:

אפס הכל