סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחקי חברה

מגוון משחקי חברה להנאה לכיף ולחוויה של משחק. ממיטב החברות שבעולם: קודקוד, שפיר, פוקסמיינד, אורדע, הקוביה, ישראטויס.

מיין לפי

משחק רביעיות קלאסי בנושא כלי תחבורה

משחק רביעיות קלאסי בנושא כלי תחבורה איספו כמה שיותר רביעיות של כלי תחבורה, בכל רביעייה ישנם 4 קלפים של בעלי חיים שונים הקשורים לאותה קטגוריה, נסו לנחש איזה קלף יש לכל אחד מהמשתתפים האחרים, איזו רביעיה הם מנסים להשיג ובקשו את הקלפים שישלימו את הרביעייה שלכם ל - 4 קלפים לפני האחרים. נסו להיות המשתתף הראשון שישלים את הרביעייה שלו לפני האחרים. 56 קלפי משחק בגודל של כ 5.6X8.7 ס"מ והוראות משחק מפורטות
45.00 ₪ 30.00 ₪

משחק בעקבות הרמז

מתאימים תמונה לרמז הופכים ומגלים.
65.00 ₪ 40.00 ₪

אקרופוליס

חדש!! משחק אסטרטגיה חכם. אדריכלי הערים ביוון העתיקה מתחרים ביניהם על תכנון עיר רבת עושר ותהילה. האדריכלים הם אתם, ועליכם לבנות בעיר בתים, שווקים, מקדשים, גנים וכיכרות לפי תכנון הרמוני וחכם, ולהוביל את עירכם לניצחון!
150.00 ₪ 115.00 ₪

קלפים משחק פרצופים

חדש משחק קלפים מלהיב לגילאי 5 ומעלה. איזה פרצוף הכי מצחיק? 11 פרצופים מצחיקים מופיעים על הקלפים 6, 7 או 8 פעמים. הרימו קלף אחד ונסו להיות הראשונים שיחקו את הפרצוף המצחיק שמופיע הכי הרבה פעמים בקלף. מפתח תפיסה חזותית, מהירות תגובה והבחנה בפרטים קטנים. משחק מגבש למפגשים חברתיים – מתאים לכולם!
80.00 ₪ 55.00 ₪

שש בש- שחמט-דמקה פוקסמיינד

ערכת מזוודה - 3 ב-1 במארז עץ איכותי. ערכה של שחמט, שש בש ודמקה, 3 ב-1! משחקי האסטרטגיה השכיחים ביותר הקיימים בתרבות האנושית. כיום הם משמשים כתחביב וכספורט תחרותי כאחד. הם דורשים תחכום, שימוש רב בטקטיקה ועוזרים לפתח מחשבה לוגית מופשטת. המשחק מהווה כלי חינוכי יעיל ותורם ליכולות הניתוח והחשיבה של השחקנים.
135.00 ₪ 110.00 ₪

משחק שחמט דמקה עם מגירות פוקסמיינד

שחמט ודמקה עם מגירות לאיחסון נח משחק חשיבה קלאסי ערכה של שחמט ודמקה, 2 ב-1! משחקי האסטרטגיה השכיחים ביותר הקיימים בתרבות האנושית. כיום הם משמשים כתחביב וכספורט תחרותי כאחד. הם דורשים תחכום, שימוש רב בטקטיקה ועוזרים לפתח מחשבה לוגית מופשטת. המשחק מהווה כלי חינוכי יעיל ותורם ליכולות הניתוח והחשיבה של השחקנים.
130.00 ₪ 95.00 ₪

שחמט דמקה לוח גדול פוקסמיינד

משחק חשיבה קלאסי ערכה של שחמט ודמקה, 2 ב-1! משחקי האסטרטגיה השכיחים ביותר הקיימים בתרבות האנושית. כיום הם משמשים כתחביב וכספורט תחרותי כאחד. הם דורשים תחכום, שימוש רב בטקטיקה ועוזרים לפתח מחשבה לוגית מופשטת. המשחק מהווה כלי חינוכי יעיל ותורם ליכולות הניתוח והחשיבה של השחקנים.
120.00 ₪ 75.00 ₪

משחק קלפים אישלג

אישלג משחק קלפים חברתי לילדים מגילאי 4 ומעלה נסו לבנות איש שלג מתאים! קחו שישה קלפי אישלג והניחו אותם גלויים. פתחו קלף משימה אחד והניחו אותו במרכז השולחן. כל משתתף בתורו, יוסיף קלף אישלג אחד בהתאם להוראות ההרכבה. במידה ואין – קחו קלף נוסף מהקופה. סיימתם לבנות אישלג – הרימו קלף משימה נוסף. המשתתף הראשון שיישאר ללא קלפי אישלג – הוא המנצח!
60.00 ₪ 45.00 ₪

קלפים כראמל- מה זה השטויות האלה

כראמל – מה זה השטויות האלה? האם תצליחו להיפטר ראשונים מכל הקלפים שבידכם? תצטרכו רק להתאים את הדמויות האהובות והמגוונות מסדרת "כראמל". הצמידו רובי ורובי, חברו את גברת בלום לעצמה, והצמידו את כראמל לכראמל. מי שמצליח להיפטר מכל הקלפים מכריז "מה זה השטויות האלה?".
70.00 ₪ 45.00 ₪

דוקים ג'מבו

דוקים ג'מבו המשחק האהוב עם דוקים ענקיים מעץ משחק חשיבה קלאסי משחק קלאסי ומוכר בגרסת ג'מבו שמטרתו היא להוציא דוקים מהערימה מבלי להזיז את המקלות האחרים, כאשר לכל מקל המוצא מקבלים נקודות, בהתאם לצבעיו. המשתתף מחזיק את כל מקלות המשחק יחד ומשחרר אותם בבת אחת, לערימה אקראית של מקלות. המנצח הוא השחקן עם מספר הדוקים הגבוה ביותר! המשחק נמכר בקופסה קשיחה ונוחה, לשמירה על החלקים.
40.00 ₪ 25.00 ₪

משחק סיפור בקוביות קלאסי

סיפור בקוביות קלאסי הטילו את הקוביות. ספרו סיפור. הטילו את הקוביות וצרו על פי האיורים שלהן סיפורים משלכם! יש אין סוף אפשרויות לסיפור בקוביות, ובכולן תיהנו משעות של כיף יצירתי לכל גיל. במשחק הזה יש רק חוק אחד: אין בו תשובות לא נכונות. המשחק מתאים כסיפור לפני השינה, לסיפורים בנסיעה, לתרגול הבעה והקשבה, כהשראה ליצירתיות או כדי "לשבור את הקרח" במפגשים חברתיים.
85.00 ₪ 60.00 ₪

משחק חוק 5 השניות

משחק חברה חדש ומלהיב חוק 5 השניות קל לשלוף מן הראש שלוש דוגמאות של טעמי גלידה, של שמות מלכים או של דברים שצבעם שחור ולבן, אבל האם תוכלו לעשות את זה ב־ 5 שניות בלבד, בזמן ששאר השחקנים בוהים בכם ומקווים שתתבלבלו? אז... פשוט תגידו את מה שעולה לכם לראש, כל עוד תקדימו את טיימר הספירלה, שמודיע: נגמר לכם הזמן! תוכלו להתחמק ממתן תשובות, להעביר את השאלות לשחקן אחר ואפילו להחליף את כיוון המשחק – העיקר שתגיעו ראשונים לקו הסיום של מרוץ שליפת המילים. משחק משעשע וקצבי, שיגרום לכם להתגלגל מצחוק בדהירה אל קו הסיום! בילוי מושלם לחברים ולמשפחה.
130.00 ₪ 85.00 ₪

סינון לפי:

אפס הכל