סגירה
(0)
אין מוצרים בסל הקניות שלך
חיפוש
סינונים

משחקי חברה

מגוון משחקי חברה להנאה לכיף ולחוויה של משחק. ממיטב החברות שבעולם: קודקוד, שפיר, פוקסמיינד, אורדע, הקוביה, ישראטויס.

מיין לפי

משחק קאנאגאווה

קאנאגאווה משחק אסטרטגיה בו אתם משחקים תלמידים בבית ספר לציור הגדול של האמן המאסטר הוקוסאי אשר נמצא במפרץ הגדול של טוקיו. גילאי 10 ומעלה
170.00 ₪ 100.00 ₪

משחק קלפים חפש תצעצוע

חפש ת'צעצוע משחק קלפים מהיר ומהנה. מפתח ראייה מרחבית ותגובה מהירה. המטרה: לגעת ראשונים בקלף המתאים לכל משימה ולצבור כמה שיותר קלפים. 2-6 משתתפים
75.00 ₪ 50.00 ₪

משחק מי אני

מי אני משחק אישיות משעשע לחיזוק תפיסה וחשיבה מהלך המשחק: כל שחקן מקבל לוח משחק ומניח כרטיס דמות בחריץ שבקדמת הלוח, באופן שהשחקן השני לא יוכל לראות את הדמות. על כל אחד מהשחקנים לגלות מי הדמות שנמצאת בכרטיס של השחקן השני. לשם כך כל שחקן בתורו שואל שאלה על השמות שעליו לגלות, שהתשובה עליה היא כן או לא. לדוגמא: האם הדמות מרכיבה משקפים? אם התשובה שלילית, יוריד השחקן בלוח שלצידו את כל הדמויות שמרכיבות משקפים. הדמות הנבחרת נמצאת ביו השמויות הנותרות מורמות. כך מורדות מדי תור עוד ועוד דמויות בהתאם לתשובות המתקבלות, עד שאחד השחקנים מגלה את הדמות אותה בחר חברו. המנצח הוא השחקן שגילה ראשון את הדמות שבחר חברו. לשחקנים מיומנים: ניתן להציג בכרטיס שבקדמת הלוח 2 כרטיסי דמויות. אופן המשחק זהה.
130.00 ₪ 75.00 ₪

משחק תפוס אותי

משחק תפוס אותי משחק תפיסה חזותית כייפי לילדים הצעירים. בכל לחיצה על כפתור המצלמה, המצלמה תערבב את חלקי הדמויות ותציג דמות שונה על המשתתפים למצוא בזריזות מבין הכרטיסים את הדמות המוצגת במצלמה. השחקן הראשון שמגלה את הכרטיס ומצמיד אליו את השרביט הוא המנצח בסיבוב. מטרת המשחק לצבור כמה שיותר קלפים מותאם לגילאי +3 2-4 משתתפים
100.00 ₪ 70.00 ₪

משחק קלפים מאצ' מאצ'

מאצ' מאצ' משחק קלפים מהיר ומהנה. צורות וצבעים, שילוב מנצח! מטרת המשחק: בכל סיבוב, השחקן הראשון שמסדר את קלפי המשחק שלו בהתאם לקלף התבנית זוכה בו. המנצח במשחק הוא הראשון שצובר 5 קלפי תבנית. 2-4 משתתפים.
75.00 ₪ 50.00 ₪

משחק בול פגיעה

משחק של הגיון וחשיבה. פיצחת ניצחת.
65.00 ₪ 40.00 ₪

קיקי ריקי

משחק אטרקטיבי לגילאים הצעירים 4 -8 תרנגול נכנס ללול תרנגולות ומשתלט על הקן. האם יוכלו התרנגולות לחזור לקן ולהציל את הביצים שלהן? כל זה מתרחש כאשר התרנגול תוקף ומשליך ביצים לעברן. מי יהיה הראשון שיגיע לקן ויציל את הלול מקיקי ריקי?
170.00 ₪ 130.00 ₪

המירוץ המטורף עולה שלב טומי

המירוץ המטורף עולה שלב חלק 3 המירוץ המטורף המשחק הקלאסי חוזר עם טוויסט חדש – הפעם הוא אנכי! העבירו את הגולה במסלול המכשולים המאתגר מלמטה למעלה. הביסו את כוח הכבידה ונצחו את שעון הזמן. שחקו לבד ותנסו לשבור את שיא הזמנים שלכם, או שתביסו את המתחרים שלכם, מי שיגיע הכי מהר לסוף יוכתר כמנצח … בכל מקרה אל תיתנו לגולה ליפול! המשחק עוזר לחדד את המיומנויות המוטוריות אצל השחקנים הצעירים. לא נדרשות סוללות. אם יש לכם את המירוץ המטורף שלב 1 או שלב 2 השתמשו בחלק המחבר וצרו מסלול מכשולים ענק. גילאי: 5+ /
180.00 ₪ 135.00 ₪

משחק קלפים שלוף

שלוף להזיז ת'ידיים במהירות אחת ושתיים! אחת, שתיים, שלוף… ידיים זריזות ועיניים חדות יובילו לניצחון! ברגע שקלף נשלף, מהרו להעתיק את צורת הידיים. האחרון – מפסיד! נשמע פשוט? יש בידכם טעות… נסו לא להיות אחרונים, והישמרו מצירופי ידיים לא הגיוניים.
69.00 ₪ 50.00 ₪

משחק קלפים דאבל קונקט

דאבל קונקט משחק קלפים מלהיב מצאו את הסמל המשותף וצרו רצף של 4 קלפים! מצאו את הסמל המשותף בין הקלף שבידיכם והקלפים שעל השולחן. הניחו את הקלף שלכם צמוד לקלף אחר. השחקן או הקבוצה שמצליחים ליצור שורה של 4 קלפים בצבע שלהם – מנצחים בסבב! נצחו בכמה שיותר סבבים, והניצחון במשחק הוא שלכם! כולם משחקים בו-זמנית, אז נסו לחסום את האחרים בעזרת הקלפים שלכם כדי לנצח! משחק של תגובות זריזות ובילוי מושלם!
85.00 ₪ 69.00 ₪

משחק מיפל לנד

משחק אסטרטגיה ותכנון מהלכים מיפל לנד מי יבנה את פארק השעשועים הכי מצליח? בנו את פארק השעשועים היוקרתי ביותר בכל הזמנים! קנו את המתקנים המרגשים ביותר, הציעו את מתקני השירות הטובים ביותר וארחו כמה שיותר מבקרים. הענו לצורכי הקהל – וההצלחה בכיסכם! הקפידו לא להזניח את המבקרים, כי אלה שאינם מרוצים יפגעו במוניטין שלכם. גילאי 10 ומעלה.
190.00 ₪ 145.00 ₪

סינון לפי:

אפס הכל